Fachowa i szybka
Pomoc techniczna
Szybko, sprawnie i zdalnie - właśnie w ten sposób rozwiązujemy większość problemów naszych Klientów. Dla Twojej maksymalnej wygody korzystamy z dedykowanych branży telekomunikacyjnej i informatycznej narzędzi, które bez dodatkowych opłat instalujemy podczas wykonywania usługi. Umożliwia to całkowitą kontrolę działania i szybkie reagowanie. Po prostu trzymamy rękę na myszce - abyś Ty bez przeszkód mógł zająć się rozwojem swojego biznesu.
Zawsze możesz liczyć na pełne wsparcie naszego zespołu - kontaktując się z nami telefonicznie, mailowo lub odwiedzając nas osobiście.
Pomoc techniczna - krok po kroku
1. W przypadku wystąpienia krytycznych problemów prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny pod nr +48 500 012 355, lub +48 739 012 355 w celu szczegółowego opisania zaistniałego zdarzenia. Pozostałe zgłoszenia prosimy kierować za pomocą formularza kontaktowego. Na podstawie podanych przez Pania/Pana informacji, ocenimy czy rozwiązanie problemu możliwe jest przy użyciu pomocy zdalnej. Jeśli nie - problem rozwiążemy dojeżdżając do Pani/Pana na miejsce w umówionym terminie.
2. Jeżeli uznaliśmy, że Pani/Pana problem jest możliwy do rozwiązania przy użyciu pomocy zdalnej, prosimy o zaakceptowanie warunków licencyjnych i zainstalowanie z naszej strony programu AnyDesk do zdalnego zarządzania na Twoim urządzeniu:
AnyDesk dla systemu Windows (msi) (instaluje AnyDesk w Windows)
Anydesk dla systemu Windows (exe) (umożliwia jednorazowe uruchomienie AnyDesk)
Anydesk dla systemu Linux (64bit)
3. Po uruchomieniu programu prosimy o podanie numeru stanowiska. Połączymy się zdalnie z Pani/Pana urządzeniem i rozpoczniemy usuwanie problemu.